Leverans Alternativ


Skicka mitt paket med POSTEN/DHL.

Vi erbjuder alla kunder inom Sverige en enhetsfrakt på 59 kr. Vid köp för 999 kr eller mer erbjuder vi fri frakt. Vi skickar vanligtvis våra mindre paket med * Postens varubrev och större paket med DHL Servicepoint.

* Posten Varubrev
Leverans hem till brevlådan.
Vid mindre försändelser levereras varubrevet direkt hem till din brevlåda. Om försändelsen är för stor för din brevlåda lämnas den utanför din dörr eller lämnas vid brevlådan i en påse. Du behöver inte vara hemma för att ta emot din leverans, utan den levereras utan kvittens.

Observera att leveransansvar upphör när försändelsen lämnats i brevlåda eller utanför dörr.

Hämta själv i butik.

Detta alternativ väljer du om du vill hämta din order i vår fysiska butik på Östgötagatan 20, i Stockholm.

International Shipping

European Union Shipping - Choose this option for shipping your order within European Union.
Europe non-EU Shipping - Choose this option for shipping your order in Europe but non-EU contries (Norway, Switzerland, United Kingdom - UK).
Worldwide Shipping - Choose this option for all other countries outside Europe.

Transportskador

Om en transportskada skulle uppstå ber vi dig att göra en anmälan om skadan till vår kundtjänst via e-post eller telefon.

Vi följer konsumentverkets riktlinjer och anmälan ska göras inom skälig tid efter det att köparen märkt eller borde ha märkt felet.

Det är därför viktigt att du avemballerar och inspekterar dina produkter noggrant.

För företag gäller att anmälan om transportskador ska ha inkommit inom sju dagar.

För att ärendet ska kunna handläggas på snabbast möjliga sätt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas.

Beroende på skadans omfattning företas omleverans, avhjälpande eller prisavdrag.