Leverans Alternativ

 

Skicka mitt paket med DHL eller posten.

 

Detta alternativ passar alla som vill ha sitt paket eller brev skickat till sin hemadress eller till sitt lokala utlämningsställe.

Småsaker skickar vi oftast i brev , större saker i paket via Dhl.

Har du några speciella önskemål angående hur saker ska fraktas hur gärna av dig till oss så löser vi det.

 

Hämta själv i butik

 

Detta alternativ väljer du om du vill hämta din order i våran fysiska butik på Östgötagatan 20, i Stockholm.

 

International Shipping

 

Om paketet ska skickas utanför Sverige , välj detta alternativ.

For international shipping, meaning every country outside Sweden, choose this option.

 

Transportskador

 

Om en transportskada skulle uppstå ber vi dig att göra en anmälan om skadan till vår kundtjänst via e-post eller telefon.

Vi följer konsumentverkets riktlinjer och anmälan ska göras inom skälig tid efter det att köparen märkt eller borde ha märkt felet.

Det är därför viktigt att du avemballerar och inspekterar dina produkter noggrant.

För företag gäller att anmälan om transportskador ska ha inkommit inom sju dagar.

För att ärendet ska kunna handläggas på snabbast möjliga sätt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas.

Beroende på skadans omfattning företas omleverans, avhjälpande eller prisavdrag.