Leverans Alternativ

 

 

 

Skicka mitt paket med DHL.

 

Detta alternativ passar alla som vill ha sitt paket skickat till sitt lokala utlämningsställe.

 

Har du några speciella önskemål angående hur saker ska fraktas hur gärna av dig till oss så löser vi det.

 

 

 

Hämta själv i butik

 

Detta alternativ väljer du om du vill hämta din order i vår fysiska butik på Östgötagatan 20, i Stockholm.

 

 

 

International Shipping

 

Europe Shipping - Choose this option for shipping your order within Europe.

Worldwide Shipping - Choose this option for all other countries outside Europe.
 

 

Transportskador

 

 

 

Om en transportskada skulle uppstå ber vi dig att göra en anmälan om skadan till vår kundtjänst via e-post eller telefon.

 

Vi följer konsumentverkets riktlinjer och anmälan ska göras inom skälig tid efter det att köparen märkt eller borde ha märkt felet.

 

Det är därför viktigt att du avemballerar och inspekterar dina produkter noggrant.

 

För företag gäller att anmälan om transportskador ska ha inkommit inom sju dagar.

 

För att ärendet ska kunna handläggas på snabbast möjliga sätt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas.

 

Beroende på skadans omfattning företas omleverans, avhjälpande eller prisavdrag.